KLÍMASZERELÉS - ÖNNEK SEMMIRE SEM LESZ GONDJA!

Klímák értékesítése telepítéssel az egész ország területén, teljes adminisztrációval!

Ne törődjön semmi mással, csak élvezze klímájának előnyeit!

Forduljon hozzánk most, mert mi Önt TELJES KÖRŰ SZOLGÁLTATÁSBAN részesítjük.

Elfelejtheti a papírmunkát! Hívja felkészült szakértő munkatársainkat az alábbi telefonszámokon (munkanapokon 7-17, szombaton 7-12 óra között): (06 30) 646 3023, vagy kérjen visszahívást a szerelvenycenter@gmail.com címen!

P&S Pipes Kft. Üzlethelyiség Címe: 8800 Nagykanizsa, Csengery u. 84.


 

Klíma vásárlási szabályok és garancia!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a 14/2015. (II.10.) Korm. rendelet értelmében 2015 augusztus 1-től a klímagázzal előtöltött berendezések

vásárlásához képesített vállalkozás által kitöltött Végfelhasználói tanúsítvány (vonalkódos) kiállítása szükséges.

A vonalkódos tanúsítvány kiadásával az Ön szerelője igazolja, hogy a készüléket az Ön számára szakszerűen telepíteni fogja.

A igazolás beszerzésével kapcsolatban kérjük vegye fel a kapcsolatot a szerelőjével!

Klímaberendezések garanciális feltételei:
 


1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre
Garanciális feltételek: http://www.samsung.com/hu/support/warranty/

Figyelem! Az import készülék esetén a Samsung Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni!
Az általunk importált készülékekre (modell AR4500), melyet nem a Samsung Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad.

Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/samsung-klima-regisztracio 



1 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre



3 év teljeskörű, kiterjeszthető 10 évre

Figyelem! Az import készülék esetén a Toshiba Magyarország kiterjesztett jótállása nem érvényes, tehát ezen készülékek regisztrációja nem fog plusz garanciát eredményezni!
Az általunk importált készülékekre (modell "Mirai"), melyet nem a Toshiba Magyarországhoz forgalomba, cégünk 2 év teljeskörű + 3 év kiterjeszhető garanciát ad.

Az import készülékek Garanciális feltételei, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/toshiba-klima-regisztracio



2 év teljeskörű, a kiterjeszthető garancia modellenként változik. (lehet 5 és 10 év)



2 év teljeskörű, kiterjeszthető 5 évre
Garanciális feltételek, és regisztráció: http://www.keszulekregisztracio.hu/korel-klima-regisztracio


 

 
3 év teljeskörű



2 év teljeskörű
Garanciális feltételek: http://midea.hu/guarantee


 

Garanciális feltételek: http://panasonics80.hu/




Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/gree





Garanciális feltételek: http://www.klimaregisztracio.hu/carrier





Garanciális feltételek: https://www.fisherklima.hu/kiterjesztett-garancia





Garanciális feltételek: http://www.tpk.hu




Garanciális feltételek: https://www.fujitsuklima.hu/kiterjesztett-garancia




Garanciális feltételek: https://www.daikin.hu)




2 év teljeskörű
garanciafüzet szakszerű kitöltése + évi egyszeri számlával, vagy munkalappal igazolt karbantartás.

Garanciális igényét minden esetben a beüzemelő szakemberen keresztül érvényesítse! 

A garancia érvényét veszti, ha Megrendelő a fizetési feltételeknek nem tett eleget, vagy ha a leírt szakszerűtlen használat és szerelés megvalósult, illetve,
hogyha a berendezést olyan személy helyezte üzembe aki nem rendelkezik erre vonatkozóan jogosítványokkal (zöldkártya).

Webáruházunk nem tartozik felelősséggel rendszertervezési hibából, szakszerűtlen szerelésből és mozgatásból, vagy nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
A jótállás érvényét veszti, ha a leszállított berendezéseket jogosulatlanul helyezték üzembe, vagy átalakították.

Kérjük a vásárlás után, a mellékelt kezelési utasítást és a garanciafüzetet olvassa el, valamint a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszervitől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

Általános garanciális feltételek:

A jótállási idő: a 151/2003 (IX.22.) sz. Korm. Rendeletben a fogyasztói szerződés alapján vásárolt kötelező jótállással értékesített fogyasztási cikkekre, a vásárlás napjától számított 12 hónap jótállás érvényes, amelyet a vásárló a vásárlás helyén érvényesíthet számla vagy blokk felmutatása esetében. Vidéki vásárlás esetén postázva vagy futárral felküldve is intézhető a garanciális javítás. Ez esetben a visszaszállítás költségét a vásárló állja, amennyiben a fogyasztási cikk súlya nem haladja meg a 10 kg-ot.

A berendezés üzembe helyezése különleges szakértelmet kíván ezért, azt csak arra kiképzett szakember végezheti. A jótállási igény csak a helyesen kitöltött jótállási jeggyel érvényesíthető.

A jótállási igényt csak a berendezés tulajdonosa érvényesítheti, amennyiben be tudja mutatni a megfelelően kitöltött jótállási jegyet, a fizetési (számla, nyugta) és a beüzemelési bizonylatot. Az érvényesítés szempontjából nagyon fontos, hogy fel legyen tüntetve az üzembe helyezési szelvényen a beüzemelő zöldkártya száma és a neve (cég esetén pecsét).

A jótállási jegy megrongálódása, elhagyása, helytelen kitöltése, át- illetve kijavítása, a garancia elvesztésével jár!

Amennyiben a vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodik, azt a forgalmazó köteles kicserélni a (jótállási jegy, számla, üzembe helyezési szelvény) készülék tulajdonosának a vársárlás helyén, feltéve, ha a hiba rendeltetésszerű használat alatt következett be, a megfelelő dokumentumokat be tudja mutatni és a termék gyári csomagolása megvan.

Tekintettel arra, hogy a berendezések állás közben is romolhatnak ezért (ha a terméket nem helyezték üzembe) a vásárlást követő 30. nap elteltével megkezdődik a jótállási idő.

Kérjük a vásárlás után a berendezéshez mellékelt kezelési utasítását és a garanciafüzetet olvassa el! Kérjük, hogy a beüzemelést követően követelje meg a beüzemelő szakszerviztől, hogy tartson oktatást a szakszerű üzemeltetésről.

A készülék meghibásodását a garancia jegyen feltüntetett beüzemelőnél kell bejelenteni.

A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe!

A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás az elektronikus fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő.
Ez esetben a készüléket üzembe helyezés előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében.
Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.


A garancia megszűnéseinek okai (ha a megbízott szerviz bizonyítja):

  • nem rendeltetésszerű használat
  • szakszerűtlen kezelés
  • átalakítás
  • helytelen tárolás
  • elemi kár
  • helytelenül kitöltött beüzemelési szelvény
  • az előírt karbantartás hiánya,
  • a karbantartás regisztrálásának hiánya
  • a karbantartás ténye nincs számlával alátámasztva.